The boy with the thorn in his side (The Smiths)


Reproductor do video.

En xuño de 1986 The Smiths publica un dos seus discos máis senlleiros e que cimentaron a súa fama ao longo dos anos oitenta do século pasado. The Queen is Dead recolle todo o bo que o grupo de Manchester aportou á música pop; o álbum que chegou a ter como título provisional Margaret On The Guillotine -en clara alusión a Margaret Thatcher, que por aquela estaba a destruir o estado social en Gran Bretaña e que tan bós epígonos ten no noso país- contén algunhas das cancións que calquera asocia co conxunto, entre elas There is a light that never goes out, un dos himnos do grupo ou esta que nos ocupa, onde Johnny Marr imparte un dos seus maxisterios coa guitarra na man. A desfrutar!!

THE BOY WITH THE THORN IN HIS SIDE
(THE SMITHS)

The boy with the thorn in his side
Behind the hatred there lies
A murderous desire for love
How can they look into my eyes
And still they don’t believe me?
How can they hear me say those words
Still they don’t believe me?
And if they don’t believe me now
Will they ever believe me?
And if they don’t believe me now
Will they ever, they ever, believe me?
Oh …

The boy with the thorn in his side
Behind the hatred there lies
A plundering desire for love
How can they see the Love in our eyes
And still they don’t believe us?
And after all this time
They don’t want to believe us
And if they don’t believe us now
Will they ever believe us?
And when you want to Live
How do you start?
Where do you go?
Who do you need to know?

Oh …
Oh no …
Oh …
La …

ÁLBUM: The Queen is dead (1986)

Deixar unha resposta

